Przejdź do głównej zawartości

NATURALNA PIELĘGNACJA Z COSNATURE.

Cześć!
Ostatnio do mojej codziennej pielęgnacji dołączyły dwa kosmetyki od Cosnature. Mogłam je poznać dzięki Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody :) za co bardzo dziękuję.

Produkty Cosnature dostępne są w drogerii HEBE, drogeriach EKO, aptekach DOZ i CEFARM.

Do testów otrzymałam NATURALNĄ PIANKĘ OCZYSZCZAJĄCĄ 3W1 oraz NATURALNY KREM DETOX NA DZIEŃ.


NATURALNY KREM DETOX NA DZIEŃ Z ZIELONA HERBATĄ.

Krem z serii DETOX to skuteczna pielęgnacja regeneracyjna, idealna dla zmęczonej skóry. Działa detoksykująco i stymulująco na komórki, skóra staje się jędrna i pełna blasku. Krem zawiera w swoim składzie ekstrakt z organicznej zielonej herbaty, witaminę E, oleje moringa, marula, z pestek moreli, jojoba i masło shea - dzięki czemu komórki są wzmocnione, a skóra staje się bardziej odporna na czynniki stresowe. BioDToxTM to główny innowacyjny składnik aktywny kremu składający się z ekstraktów z cytryny, brokułów i aloesu.


Bardzo fajny krem o delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania. Ma naturalny, świeży zapach, głównie cytryny. Pozostawia dobrze nawilżoną, lekko matową, świeżo wyglądająca skórę. Po dłuższym stosowaniu wygląd skóry ulega znacznemu polepszeniu. Krem wart uwagi.

NATURALNA PIANKA OCZYSZCZAJĄCA 3 W 1 Z CYTRYNĄ I MELISĄ

Pianka do twarzy zawiera ekstrakt ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych. Polecana do  codziennego stosowania do cery normalnej i mieszanej.



Z produktem do oczyszczania twarzy w formie pianki miałam pierwszy raz styczność. Myślałam, że będzie zbyt delikatna do mojej mieszanej cery. Ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.
Produkt zamknięty w plastikowej butelce z pompką dozującą idealną ilość pianki. Ma naturalny cytrynowy zapach. Delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, resztek makijażu, sebum i martwego naskórka. Skóra po umyciu pozostaje czysta, świeża, matowa i delikatnie pachnąca.
Jestem zakochana w piance od pierwszego użycia. Jest świetna.

Dodam jeszcze, że produkty Cosnature są wolne od parabenów, silikonów, glikolu, sztucznych barwników, PEG i SLS, składników GMO. Są hypoalergiczne i posiadają naturalny zapach.
Co sądzicie o tych produktach? Może ktoś z Was już stosuje jeden z nich? Jestem ciekawa.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ULUBIEŃCY OD MIYO

Cześć! Na początku lutego testowałam sobie kosmetyki marki Miyo . Poznałam je dzięki uczestniczeniu w klubie Face&Look. Wśród kilku produktów jakie dostałam, znalazłam dwa, które bardzo przypadły mi do gustu. A oto oni, moi ulubieńcy- paletka cieni i sypki puder. Paletka FIVE POINTS   w odcieniu No 09 Hot Brown Cold Heart Fajna, mała, zgrabna paletka łącząca w sobie pięć pasujących do siebie kolorów. Mamy tutaj połączenie satynowych i matowych cieni.  Kremowa konsystencja sprawia, że ładnie się nakładają na powieki. Nie rolują się i bardzo długo utrzymują w nienagannym stanie, dzięki bardzo dobrej pigmentacji. Można nimi zrobić dzienny, delikatny jak również mocniejszy, wieczorowy makijaż. Swatche, które zrobiłam są nałożone bez żadnej bazy, która dodatkowo podbija kolor cieni.  Bardzo mi odpowiada cała paletka, kolory, konsystencja. Fajnie się z nią pracuje. Jest idealna by zabrać ją ze sobą w podróż. Już się rozglądam za kolejną, w innych odcieniach, bo j

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy

BATHBEE - PIĘKNO WPROST Z NATURY

Witajcie kochani! Od dłuższego czasu testuję na własnej skórze w pełni naturalne kosmetyki na bazie miodu, polskiej marki BATHBEE . To wyjątkowa linia kosmetyków, nie zawierająca wody. W swoim składzie posiada wyłącznie naturalne składniki, z czego połowa to pyszny i złocisty miodek. Produkty przeznaczone są do pielęgnacji skóry i włosów. Jak na razie marka oferuje trzy produkty - miodową maskę , peeling kawowy oraz peeling ryżowy. Jako ambasadorka marki, otrzymałam paczkę z dwoma produktami do przetestowania. Miodowa maska - jej celem jest nawilżenie i odżywienie        -  nawilża skórę i likwiduje zmarszczki   -  działa przeciwstarzeniowo a antyoksydanty zawarte w składnikach chronią skórę przed tym                 procesem   -   odżywia skórę dostarczając jej witamin, które wnikają w głąb skóry powodując zwiększenie jej           elastyczności W skład maski wchodzi miód, wyciąg z krokosza barwierskiego, rokitnik syberyjski, olejek lawendowy, wosk pszczel