Przejdź do głównej zawartości

TRUSKAWKOWA ROZKOSZ Z I LOVE COSMETICS

Witajcie!

Dziś chciałam Wam opowiedzieć o moich wrażeniach na temat nowej marki, o której dowiedziałam się niedawno. A jest nią I LOVE COSMETICS - dystrybutor brytyjskich kosmetyków do Polski. 
Marka dostępna jest w sklepie Boutique Cosmetics i w swojej ofercie ma wiele pięknie pachnących kosmetyków do pielęgnacji ciała i nie tylko. Warto odwiedzić stronę sklepu, bo obecnie jest promocja na markę I Love Cosmetics.

Ja miałam możliwość wypróbować świąteczny zestaw kosmetyków Delicious Duo. Zapakowany w piękne pudełeczko, idealnie nadające się na prezent. Tak się prezentowała całość.



Zestaw Delicious Duo dostępny był w trzech smakach - truskawkowym, malinowym i czekoladowym. Ja miałam możliwość przetestować truskawkowy - Strawberry Cream. Obecnie zestawy nie są już dostępne, ale można kupić kosmetyki pojedynczo i wybrać ulubione zapachy.
W pudełku znajdował się kremowy żel do kąpieli, masło do ciała i urocza myjka. Szata graficzna produktów jest bardzo urocza i ładna.



Płyn do kąpieli i krem pod prysznic zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 500 ml. Opakowanie jest przezroczyste, co jest dużym plusem, gdyż widzimy dokładne zużycie produktu. Konsystencja jest w sam raz, niezbyt gęsta i nie za rzadka. W połączeniu z wodą tworzy delikatną i pięknie pachnąca pianę. Skóra po nim jest przyjemnie czysta. Nie wysusza skóry.
Strawberry Cream to zapach łączący w sobie aromat mydła i słodkiego kremu truskawkowego. Ja nie za bardzo lubię słodko pachnące produkty do kąpieli, gdyż są ciężkie i zbyt drażniące dla mnie. Stosując ten produkt byłam miło zaskoczona jego słodkim, ale nie przytłaczającym aromatem. Aż nie chce się wychodzić z wanny.



Odżywcze masło do ciała zamknięte w okrągłym, zakręcanym opakowaniu o pojemności 200 ml. Wykonane z przezroczystego plastiku. Podobnie jak w przypadku żelu łatwo sprawdzimy zużycie produktu.
Wykonane w 87% ze składników pochodzenia naturalnego, zawiera naturalne ekstrakty owocowe, masło shea i olej kokosowy.
Masło ma puszystą, lekką i nietłusta konsystencję. Jest delikatne i szybko wchłania się w naszą skórę. Pozostawiając ją aksamitnie gładką, nawilżoną i przepięknie pachnącą. Zapach to genialne połączenie pudrowych cukierków ze słodkimi truskawkami.  Bardzo mi się podoba.


Uzupełnieniem zestawu była ta oto słodka myjka - body puff, która ma uroczą wstążeczkę z napisami. Dzięki niej możemy zawiesić ją sobie w naszej łazience. Zawsze chciałam mieć taką myjkę. Ale jakoś nie było takich, które spodobały by mi się od pierwszego spojrzenia. Ta skradła moje serce od razu. Fajnie myje i oczyszcza skórę. I jest różowa.
Bardzo polubiłam produkty I Love Cosmetics. Pięknie pachną, mają świetne działanie i wspaniale wyglądają. Ciekawa jestem czy znacie tą markę?


Zostawiam Wam linki do produktów i profilu na fb marki.

 https://www.facebook.com/ILoveCosmeticsPL/

 https://www.boutiquecosmetics.pl/shop/bubble-bath-and-shower-cream-zapach-strawberries_cream/

 https://www.boutiquecosmetics.pl/shop/maslo-do-ciala-o-zapachu-strawberry-cream/

Komentarze

  1. Śliczna szata kosmetykow zapach truskawek bardzo lubię. Innych owoców też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak opakowania cieszą oko i ładnie prezentują się na półce :)

      Usuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o produktach tej marki, sama jeszcze nich nie miałam. Zaciekawił mnie zapach tych produktów, lubię takie aromaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki I love. Mam już kilka w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten płyn do kąpieli i ubóstwiam jego zapach, cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie aromatyczne kosmetyki uwielbiam. Są idealne do odprężającej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, relaksująca kąpiel w pysznej pianie :)

      Usuń
  6. mam ten zestaw i jest mega uroczy !! żel do kąpieli przypomina mi zapach cukierków pudrowych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te produkty i bardzo je polubiłam a zapach jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super zestwa. idealny na Walentynki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie, długo szukałam witryny tego rodzaju, muszę zapisać sobie link oraz częściej tu wchodzić. Moja znajoma na sto procent będzie podobnego zdania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy