piątek, 11 stycznia 2019

GLOW OD REVERS COSMETICS

Witajcie kochani!

Jak się macie w nowym roku? Mam nadzieję, że wszyscy zdrowi i pełni energii.
Mamy karnawał, dlatego piękne makijaże do wszelkich imprez są obowiązkowe.
Ja w tym roku stawiam na piękne, subtelnie błyszczące kosmetyki. Takich pomocników znalazłam w ofercie sklepu Revers Cosmetics.

A są nimi STROBE & GLOW HIGHLIGHTERpuder rozświetlający oraz SHOW GLOW LIP LAQUIER - lakier do ust. 



Rozświetlacze  zamknięte w kompakcie o pojemności 8 gramów dostępne są w czterech odcieniach:
- UNICORN nr 01
- ETERNAL nr 02
- CHAMPAGNE nr 03
- HARMONY nr 04
Ja wybrałam dwa w kolorze 01 i 03.


Puder rozświetlający nr 01 UNICORN dający różową poświatę. 


Puder rozświetlający nr 03 CHAMPAGNE w pięknym kolorze szampana ze złotą poświatą.

Bardzo fajnie się nakładają, tak jak zwykły puder. Nie narobimy sobie nimi plam. Fajne jest to, że możemy mieszać ze sobą te pudry i tworzyć własne kolory. Idealnie sprawdzą się w codziennym makijażu jak i na większe wyjścia. Dostępne są w sklepie REVERS COSMETICS w super cenie. TU macie link.
Teraz pora na pachnący gumą Donald, jak dla mnie, lakier do ust SHOW GLOW  w kolorze nr 23.

Dostępny w 6 kolorach:
- SWEET PASSION nr 20
- RICH CORAL nr 21
- NOBLE COPPER nr 22
- ONLY GODDESS nr 23
- COLOR nr 24
- LEADY IN RED nr 25

Kremowa konsystencja sprawia, że bardzo przyjemnie nakłada się go na usta. Piękny kolor z metalicznym blaskiem. Nie da się go opisać jednym kolorem- mój to taki ciemny brudny róż, zmieszany z kawą z mlekiem i metalicznymi drobinkami. Po prostu cudo. TUTAJ jest dostępny.

Zapraszam wszystkich na stronę www.reverscosmetics.pl oraz do sklepu on-line po fantastyczne kosmetyki w świetnych cenach.

niedziela, 9 grudnia 2018

NOWY BOX KOSMETYCZNY - I LOVE BOX!!

Witajcie!

Mam dla Was świetna informację. Myślę, że wśród Was jest sporo osób, które kupują boxy kosmetyczne. Nie ukrywam, że ja nie raz skusiłam się na takie pudełko szczęścia.
Teraz mam nadzieję, że ten nowiutki boxik będzie zawierał fajne produkty, z których każdy będzie zadowolony. A pieniądze nie zostaną wyrzucone w błoto.

Nowe pudełko nazywa się I LOVE BOX. I to nie będzie takie zwykłe pudełko. Głównym celem będzie promowanie marek niedostępnych w Polsce i tych, które są godne polecenia, ale nie ma ich w sieciach drogeryjnych. Sprzedaż takich boxów odbywać się będzie 4 razy w roku- w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu- w limitowanej ilości. Grudniowa sprzedaż już ruszyła, więc chętnych odsyłam na stronę I Love Box po swój wyjątkowy świąteczny box.

Zapraszam do odwiedzenia profilu na facebooku i instagramie, tam znajdziecie więcej informacji.

https://www.instagram.com/i_love_box_pl/

https://www.facebook.com/I-Love-Box-1128192860681647/

czwartek, 1 listopada 2018

PERFUMOWANA MGIEŁKA DO CIAŁA I NIE TYLKO - REVERS COSMETICS

Witam!

Miały być dwa tygodnie wolnego od pisania postów, bo nowy rok szkolny i w ogóle, ale jakoś mi się przeciągnęło trochę to wszystko w czasie. No cóż, życie weryfikuje moje plany błyskawicznie. Ale już jestem i wracam z recenzjami produktów jakie sobie sprawdziłam.

Mam dla Was bardzo dobrą wiadomość. Otóż firma Revers Cosmetics jest właśnie w trakcie otwierania sklepu on-line. Zachęcam Was do odwiedzenia ich sklepu bo maja na prawdę bardzo dobre kosmetyki w super cenach i świetną jakością.

Dziś opowiem trochę o perfumowanej mgiełce do ciała BODY MIST BLUE LAGOON Freesia & Delicate Daisy.


W całej serii jest aż sześć różnych zapachów, więc jest w czym wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie. Każda mgiełka ma inny kolor, adekwatny do głównej myśli przewodniej zapachu.
Produkt znajduje się w przezroczystej butelce z atomizerem o pojemności 210 ml.
Ja wybrałam zapach, który będę mogła zastosować na wiele różnych sposobów. Orzeźwiająca morska bryza połączona z nutami cytrusowymi i zielonym jabłkiem to główne zapachy jakie wyczuwam. To taka idealnie odświeżająca mgiełka, przynosząca ulgę podczas upałów. Świetnym sposobem na orzeźwienie jest spryskanie ciała schłodzonym produktem.
Zaletą tej mgiełki jest to, że szybko się wchłania i nie pozostawia klejącej warstwy na skórze, jak inne tego typu produkty. Dlatego też idealnie sprawdzi się do odświeżania pościeli i pomieszczeń. Przynajmniej ja tak ją wykorzystuję. Zapach jest lekki, nieprzytłaczający. Jestem z niej zadowolona i na pewno kupię inne wersje.
Was zachęcam do odwiedzenia strony www.reverscosmetics.pl

piątek, 17 sierpnia 2018

KOMPLEKSOWY RYTUAŁ NAWADNIANIA Z NEUTROGENA HYDRO BOOST

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków firmy Neutrogena z linii Hydro Boost.
Posiadam mieszana cerę, która jest bardzo wymagająca. A już znalezienie odpowiedniego kremu nawilżającego, który mnie nie zapcha i nie spowoduje ogromnego świecenia się mojej twarzy graniczy z cudem. Ale dzięki kosmetykom Hydro Boost znalazłam swój idealny krem do cery mieszanej.

Cała linia to kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy podzielone zostały na cztery etapy:
1. Oczyszczanie - nawadniający żel do mycia twarzy, nawadniające mleczko do twarzy, wygładzający peeling do twarzy.
2. Nawadnianie - nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej, nawadniający żel-krem do cery suchej, żel-krem pod oczy przeciw oznakom zmęczenia.
3. Regeneracja - nawadniający krem-maska na noc.
4. Ochrona - nawadniający krem do twarzy SPF 25.

Linia do ciała oraz dłoni zawiera:
- ekspresowy spray do ciała
- żelowy balsam do ciała
- żelowy krem do rąk
- aksamitny mus do ciała



Ja mogłam wypróbować na własnej skórze dwa kosmetyki:
NEUTROGENA HYDRO BOOST WATER GEL nawadniajacy żel do cery normalnej i mieszanej oraz NEUTROGENA HYDRO BOOST - żelowy balsam do ciała.


Wszystkie opakowania są utrzymane w niebiesko-białej kolorystyce, co bardzo wyróżnia je na sklepowych półkach. Balsam znajduje się w butelce z pompką, co bardzo ułatwia aplikację. Natomiast żel tak jak zwykły krem zapakowany został do niebieskiego słoiczka z białą zakrętką.


Żelowy balsam do ciała ma przyjemny, świeży zapach, lekką konsystencję. Bardzo szybko się wchłania i nawilża skórę na długo. Balsam zawiera kwas hialuronowy, wyjątkowy składnik nawilżający, który ma zdolność zatrzymywania wody w ilości tysiąckrotnie przewyższającej jego wagę. Idealny produkt na wakacje, ugasi pragnienie naszej skóry i zapewni jej zdrowy wygląd.


Nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej to zdecydowanie mój ulubiony produkt do twarzy. Ma super lekką, żelową i beztłuszczową konsystencję. Delikatny, świeży zapach. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość by nałożyć go na twarz i dekolt. NIE zapycha i nie zatyka porów, skóra może swobodnie oddychać. Moja skóra jest długotrwale nawilżona. Nie zauważyłam nadmiernego wydzielania sebum, taj jak przy innych kremach. Wręcz przeciwnie, skóra jest ukojona, wygląda zdrowo. Jest aksamitna w dotyku. Żel jest po prostu genialny. To mój hit.
Dzięki byciu ambasadorką w kampanii Neutrogena na Streetcom mogłam poznać te wspaniałe kosmetyki i odkryć perełkę do mojej mieszanej cery.
Ciekawa jestem czy widzieliście już w drogeriach całą linie Hydro Boost, a może już wypróbowaliście jakiś produkt? Dajcie znać :)

środa, 15 sierpnia 2018

PODKŁAD IDEAL MATT - REVERS COSMETICS

Witajcie!

Zaczął się czas urlopowania i trochę się rozleniwiłam. A jak u Was, wypoczywacie, czy aktywnie spędzacie wolne chwile? Pogodę mamy różną raz tropikalne ulewy, duszno, wilgotno a raz susza i żar lejący się z nieba. Nie przepadam za takimi anomaliami i moja skóra również. Dlatego ostatnio robię makijaż tylko wtedy gdy tego potrzebuję. Głównie przez to, że nie mogłam nigdy znaleźć odpowiedniego podkładu, który wytrzymałby upały na mojej twarzy. Aż do momentu gdy poznałam bliżej podkład IDEAL MATT od Revers Cosmetics.
W ofercie jest trzy rodzaje podkładu IDEAL MATT, IDEAL COVER i IDEAL LIFT
Ja wybrałam dla mojej mieszanej cery podkład matujący IDEAL MATT w odcieniu nr 15.



Produkt zamknięty w szklanej buteleczce z pompką, o pojemności 30 ml. Ma fajną kremową konsystencję, dzięki czemu skóra jest gładsza. Jest lekki, nie zatyka porów. Nie tworzy efektu maski. Wręcz przeciwnie pozwala oddychać skórze. Fajnie stapia się z naszą skórą i nadaje jej naturalny matowy wygląd. Nie wysusza. I bardzo długo utrzymuje się na buźce w idealnym stanie. Posiada również w swoim składzie filtr ochronny. 
Tak prezentuje się cienka warstwa tego podkładu na mojej mieszanej cerze z przebarwieniami i niedoskonałościami. Widać, że produkt ładnie matuje i wygląda to bardzo naturalnie. Oczywiście dla uzyskania lepszego krycia możemy dołożyć kolejną warstwę, ale jest to podkład matujący a nie Ideal Cover.


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego podkładu i tego jak zachowuje się na mojej twarzy. Interesuje mnie również podkład Ideal Cover i wiele innych produktów, które możecie znaleźć na stronie www.reverscosmetics.pl. Ostatnio zauważyłam sporo nowości jakie wprowadziła firma, więc warto rzucić okiem. Mnie już kuszą najnowsze mgiełki do ciała. Ciekawa jestem, czy Was coś zaciekawiło? Piszcie w komentarzach.

piątek, 3 sierpnia 2018

BIOTEQ - SERUM DO UST REGENERUJĄCO- ODŻYWCZE

Witajcie!

Uff, wakacje wakacjami, ale upały są nie do zniesienia. Przynajmniej dla mnie. A jak to jest z Wami? Lubicie taką tropikalną pogodę?
Dziś chciałam Wam opowiedzieć trochę o genialnym produkcie, jaki odkryłam dzięki firmie Bioteq.
Mianowicie jest to serum do ust. W ofercie znajduje się trzy rodzaje serum do ust : regenerująco-odżywcze, kojąco-łagodzące oraz na spierzchnięte i suche usta. Ja miałam możliwość wypróbować serum regenerująco - odżywcze. Uwielbiam wszelkie pomadki ochronne do ust, mam ich bardzo dużo. Ale to malutkie, okrąglutkie serum skradło moje serce.



Regenerująco- odżywcze serum do ust o skoncentrowanej formule zawiera olej arganowy, wosk pszczeli i bioaktywny kompleks Vitaskin, dzięki czemu efektywnie regeneruje, wygładza i nawilża delikatną skórę ust. Preparat zawiera składniki z certyfikatem ECOCERT. Tutaj możecie sobie luknąć i być może skusicie się na jego zakup. Nie zmuszam, ale zachęcam.


Po dłuższym stosowaniu wiem, że to serum zostanie na długo w mojej kosmetyczce. Głównie za super nawilżające działanie i słodki smak. Następnie za to, że pokrywa usta cieniutką warstwą i bardzo długo utrzymuje się na nich. Idealne serum na każdą pogodę. Usta po nałożeniu serum są gładkie, miękkie i fajnie nawilżone. Nie lepią się. Po prostu genialne małe cudo w uroczym opakowaniu. Szczerze polecam wszystkim tym, którzy chcą zadbać o swoje usta. #Bioteq

sobota, 14 lipca 2018

SHOW MATTE LIP LACQUIER - LAKIER DO UST OD REVERS COSMETICS

Witajcie moi drodzy.
Dziś chciałam Wam przybliżyć trochę lakiery do ust firmy Revers Cosmetics. Ja testuję wersję matową, ale w ofercie znajdziecie również wersję błyszcząca SHOW GLOW.
Show Matte Lip Lacquier to dwanaście pięknych kolorów z matowym wykończeniem, bardzo dobrze napigmentowanych. Do testów wybrałam takie dwa kolorki o numerach 08 i 16.


Wyglądają bardzo podobnie, ale to tylko pozory. 
Tak prezentuje się na ustach numer 08.

I drugi kolor numer 16.

Lakier do ust posiada fajny aplikator, elastyczny i puszysty. Dzięki czemu precyzyjnie możemy nałożyć produkt na nasze usta.


Moim zdaniem te lakiery do ust są godne polecenia. Mają lekką, masełkową konsystencję, dzięki czemu łatwo się je aplikuje. Są bardzo dobrze napigmentowane. Szybko wysychają tworząc piękne matowe wykończenie. Nie wysuszają i nie pozostawiają lepkiej warstwy, co jest bardzo ważne przy matowych produktach do ust. Dość długo utrzymują się w idealnym stanie, bez potrzeby poprawiania. Oczywiście jeśli w tym czasie rzadko jemy. Ja je bardzo polubiłam, choć zawsze byłam wierna błyszczykom.
Ciekawa jestem czy znacie te lakiery? Jeśli nie to zapraszam do odwiedzenia strony www.reverscosmetics.pl Być może coś wpadnie Wam w oko.