Przejdź do głównej zawartości

ROZŚWIETLACZE OD REVERS COSMETICS

Witam.
Kiedy na rynku kosmetycznym zaczęły pojawiać się produkty rozświetlające do makijażu, to z odrobiną niepewności i niechęci na nie spoglądałam. To znaczy podobał mi się efekt i to jak wyglądały na kimś. Jakoś nie mogłam się przekonać do błyszczenia mojej twarzy.
Jestem posiadaczką cery mieszanej, przetłuszczającej się w strefie T. Dlatego też, zawsze dążyłam do efektu matowej skóry. Jedyne co mogło błyszczeć to cienie na moich powiekach lub błyszczyk na ustach.
Coraz więcej jest produktów rozświetlających w przeróżnych formach, konsystencjach i kolorach. Do mojej niewielkiej kolekcji ostatnio dołączyły dwa produkty marki Revers Cosmetics. A są nimi rozświetlacze, jeden w płynie a drugi w formie paletki.

Lumi Strobing Liquid Highlighter 

Rozświetlacz w płynie, który nadaje skórze intensywny efektowny blask. Idealnie sprawdzi się do konturowania metodą strobingu lub punktowego rozświetlania twarzy. Możesz go także połączyć z podkładem dla ogólnego efektu rozświetlenia. 



Produkt zamknięty w szklanej buteleczce o pojemności 15 ml. Pipeta bardzo usprawnia wydobycie go i nałożenie odpowiedniej ilości. Jest aż sześć dostępnych odcieni. Mój jest w kolorze nr 03 o uroczej nazwie Romantic Kiss. Jak widać na zdjęciach to takie różowe złoto, które pięknie się błyszczy. Po zastygnięciu ładnie trzyma się na swoim miejscu i pięknie podkreśla opaleniznę.

U góry zdjęcie bez lampy, przy świetle dziennym. Na dole z użyciem lampy, która jednak nie oddaje koloru i efektu glow w całej krasie.


Lumi Strobing Professional Highlighter Palette 

Zestaw trzech odcieni rozświetlaczy wypełnionych błyszczącym pigmentem. Dzięki kremowo-pudrowej formule, wszystkie odcienie idealnie się blendują i pozostawiają perfekcyjny, ultrabłyszczący połysk. Wszystkie odcienie posiadają rozświetlające mikrocząteczki tworzące na skórze modny efekt tafli. Rozświetlacze można ze sobą łączyć lub nakładać oddzielnie na twarz i ciało, aby rozświetlić skórę promiennym blaskiem. Lumi Strobing Professional Highlighter Palette daje możliwość stopniowego budowania krycia, dla delikatnego i naturalnego lub intensywnego efektu.



Paletka rozświetlaczy dostępna jest w czterech wersjach kolorystycznych. Moja to numer 04. Konsystencja jest bardzo przyjemna, lekko kremowa z pudrowym wykończeniem. No cóż tu dużo pisać, po prostu jest bardzo dobra. Pięknie się błyszczy na skórze, nie robi plam. Można łączyć sobie wszystkie kolory,bądź stosować oddzielnie. Poniżej zostawiam Wam swatche tej paletki.


Podobają się Wam takie rozświetlacze?
Ciekawa jestem jakie wolicie bardziej? Te w paletkach, a może w płynie?

Komentarze

  1. Mam rozświetlacz w kremie bardzo go lubię. Ta marka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletkę chętnie bym przygarnęła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga wersja w postaci paletki bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co ale rozświetlacze od rewers są jednymi z najlepszych jakie mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kosmetyk mógłby się spodobać mojej siostrze. Będę musiała jej pokazać

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt błysku jest świetny. Podobają mi się te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny efekt! ale wole zdecydowanie te drugie rozswietlacze w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy