Przejdź do głównej zawartości

BOSPHAERA - receptury czerpane z natury.

Witajcie kochani!

Jestem i mam się dobrze. Złośliwość rzeczy martwych, czyt. komputera, sprawiła, że nie mogłam nic napisać. Jednak nie oznacza to, że nie byłam aktywna w moich social mediach. Byłam aktywna na moim instagramie, na którego zapraszam jeśli jeszcze tam nie byliście.
Dziś chciałam Wam przedstawić kilka produktów polskiej manufaktury, która tworzy takie cuda kosmetyczne, że szok. W moim regionie są tacy ludzie z pasją i zamiłowaniem do natury, że postanowili zrobić w pełni naturalne produkty do pielęgnacji ciała i duszy. Mowa tu o marce Bosphaera
Dzięki uprzejmości firmy mogłam sobie wybrać kilka produktów do przetestowania. I powiem Wam, że wybór nie jest taki łatwy, bo wszystkie produkty są warte uwagi. Ja postanowiłam wybrać sobie naturalny dezodorant, oczyszczająco- peelingującą pastę do mycia twarzy i dwufazowe serum rozświetlająco- rozjaśniające.



Składa się w 100% z naturalnych składników. Zawiera hydrolat szałwiowy, żel z aloesu, olejki eteryczne oraz ekstrakty z tulsi, ostropestu, algi, porostu oraz mangostanu właściwego.


Dzięki zawartości olejków eterycznych z drzewa różanego i cytryny dezodorant ma bardzo przyjemny zapach. Sprawdziłam go na własnej skórze i spisał się na medal. Przez cały dzień czułam się świeżo. Nie odczuwałam żadnego przykrego zapachu potu. Produkt zamknięty jest w szklanej butelce z atomizerem, który robił idealną mgiełkę. Co najważniejsze nie podrażniał mojej skóry pod pachami. 


Zawiera drogocenne składniki jak hydrolat z oczaru wirginijskiego, kwas hialuronowy, ekstrakt z różowego grejpfruta, kompleks z bazylii azjatyckiej, ostropestu oraz aktywnej frakcji algi Enteromorpha compressa, ekstrakty z kwiatów lotosu błękitnego egipskiego i indyjskiego oraz oleje: z róży rdzawej, z pestek malin, marchwi i jojoba.



To serum to złoto w czystej postaci zamknięte w szklanej buteleczce z pipetą. Po wymieszaniu obu faz ma piękny pomarańczowy kolor. A pachnie jak soczyste i świeżutkie pomarańcze, cudo. Jest bardzo wydajne, bo wystarczą 3 krople by wysmarować całą twarz. Serum łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, redukuje nadmierna produkcję sebum, sprawia, że skóra wygląda promiennie, zdrowo i jest elastyczna.  


Zawiera m.in. : hydrolat z neroli, glinka biała, eksfoliant z migdała, masło kawowe, masło mango, olej z kiełków ryżowych, olej kokosowy, olej jojoba, a także ekstrakty z tulsi, ostropestu i aktywnej frakcji algi.


Pasta o słodkim truskawkowym zapachu z milionem drobinek z migdała. Bardzo dobrze oczyszcza i wygładza skórę. Odblokowuje pory, ujednolica koloryt. Skóra jest gładziutka, przyjemna w dotyku i przygotowana na dalszą pielęgnację. To mój ulubiony zdzierak do twarzy. 

Z czystym sumieniem polecam Wam kosmetyki Bosphaera. Są naturalne, mają bardzo dobre składy,  pięknie pachną i świetnie działają.
Dostępne są w Aptekach Ziko, drogeriach internetowych, sklepach zielarskich oraz na stronie producenta. 
Ciekawa jestem czy lubicie naturalną pielęgnacje i czy znacie te produkty? A jeśli nie, to czy któryś Was zaciekawił? 

Komentarze

  1. Zupełnie nie znam kosmetyków tej marki i chyba nawet o niej nie słyszałam. Zainteresowało mnie serum, bo lubię takie nowości testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już gdzieś mi sie rzuciły w oczy te kosmetyki ale nie miałam jeszcze okazji ich poznać. Wszystko przede mną - lubię takie kosmetyczne nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię różne nowości kosmetyczne :)

      Usuń
  3. Lubię naturalne kosmetyki, ostatnio coraz częściej i chętniej po nie sięgam. O tej marce jeszcze nie słyszałam. Pasta do mycia twarzy brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie serum oraz pasta do mycia twarzy, chętnie je wypróbuję. O tej marce czytałam już na blogach, ale sama nie miałam okazji nic testować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak coś wypróbujesz. Ja już rozglądam się za kolejnymi kosmetykami tej marki.

      Usuń
  5. Nigdy nie używałam produktów tej marki. I zauważyłam, że u Ciebie zawsze znajdę coś ciekawego. Tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać. A kosmetyki polecam z czystym sumieniem. Zakochasz się w zapachach i działaniu od pierwszego użycia. :)

      Usuń
  6. Ostatnio miałam bardzo podobna sytuacje, mój komputer odmówił wspolpracy, wiec wiem co czujesz, co do tych produktów, to zainteresował mnie peeling, o samej marce wczesniej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złośliwość rzeczy martwych czasem zaskakuje mnie w najmniej oczekiwanym momencie.

      Usuń
  7. Zainteresowałaś mnie tym serum, marka jest dla mnie nie znana, ale z chęcią się z nią zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię naturalne kosmetyki chętnie poznam i te .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, jednak chyba najbardziej zaciekawiło mnie to serum. Dlatego bardzo chętnie je przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio godzinę sterczałam w sklepie poszukując dobrego serum i w końcu nie znalazłam. Chyba muszę robić zakupy internetowe. Spodobało mi się polecane przez Ciebie serum i dezodorant naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten naturalny dezodorant bardzo mnie zainteresowal. Musze przetestować go na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zainteresowany użyciem naturalnego dezodorantu z cytryny i aloesu. Podoba mi się ziołowa formuła.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy