Przejdź do głównej zawartości

ULUBIEŃCY OD MIYO

Cześć!

Na początku lutego testowałam sobie kosmetyki marki Miyo. Poznałam je dzięki uczestniczeniu w klubie Face&Look. Wśród kilku produktów jakie dostałam, znalazłam dwa, które bardzo przypadły mi do gustu.
A oto oni, moi ulubieńcy- paletka cieni i sypki puder.



Paletka FIVE POINTS  w odcieniu No 09 Hot Brown Cold Heart



Fajna, mała, zgrabna paletka łącząca w sobie pięć pasujących do siebie kolorów. Mamy tutaj połączenie satynowych i matowych cieni.  Kremowa konsystencja sprawia, że ładnie się nakładają na powieki. Nie rolują się i bardzo długo utrzymują w nienagannym stanie, dzięki bardzo dobrej pigmentacji. Można nimi zrobić dzienny, delikatny jak również mocniejszy, wieczorowy makijaż. Swatche, które zrobiłam są nałożone bez żadnej bazy, która dodatkowo podbija kolor cieni. 
Bardzo mi odpowiada cała paletka, kolory, konsystencja. Fajnie się z nią pracuje. Jest idealna by zabrać ją ze sobą w podróż. Już się rozglądam za kolejną, w innych odcieniach, bo jest warta zakupu.

Transparentny puder sypki - TRANSPARENT FINISH SILKY LOOSE POWDER



 Do utrwalania makijażu używałam pudru ryżowego, aż do momentu gdy poznałam ten sypki puder. 12 gram produktu jak dla mnie to spora ilość, gdyż nie maluję się codziennie. Choć bardzo bym chciała. Ale jak nie nawracająca alergia, która atakuje moje powieki i kilka miejsc na twarzy, to brak czasu. Jednak kiedy już zrobię sobie makijaż, to chciałabym aby świeży efekt pozostał na dłużej. 
Sypki puder Miyo świetnie sprawdził się do utrwalenia makijażu i zmatowienia mojej strefy T. Bardzo fajnie wtapia się w skórę, dopasowując się do kolorytu. Nie wysusza jej. Daje takie aksamitne wykończenie. Dzięki niemu mogę zapomnieć o poprawkach makijażu w ciągu dnia. To bardzo fajny sypki puder w niskiej cenie.

Przeglądając cały asortyment w sklepie Miyo wpadło mi w oko kilka ciekawych produktów. Wśród nich znalazły się błyszczące pigmenty Sprinkle Me!, które można stosować na wiele sposobów.
Ciekawa jestem, czy znacie te produkty? 
A może macie wśród nich swoich ulubieńców, piszcie śmiało.

Komentarze

  1. Uwielbiam paletki od miyo, mają genialną pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich palet do malowania - kiedyś, czasami, rzadko :) Obecnie maluję się cieniami do powiek w sztyfcie od Oriflame - najlepsze i jakoś szczególnie dobre to one nie są, ale mi wystarczają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cieniami w sztyfcie może miałam raz styczność, ale nie spodobały mi się.

      Usuń
  3. Podoba mi się kolorystyka paletki, odcienie pasują do siebie i tworzą zgraną całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, można je łączyć lub używać oddzielnie :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne kosmetyki. Poodobaja mi sie kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. paleta ma bardzo ładne kolory podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka ładnie się prezentuje. Jednak nigdy nie używałam kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej marki dawno temu miałam lakiery do paznokci. :) Zainteresował mnie ten puder, chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji jeszcze poznać ale ta paletka ma fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tę markę. Tania a dobra :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy