Przejdź do głównej zawartości

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM.


NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ


Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania.

NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM 


Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawiera olej z organicznego nagietka, olej migdałowy, olej słonecznikowy, olej babassu (pozyskiwany jest z orzechów drzewa palmowego atalia) oraz witaminę E. Krem ładnie pachnie i bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Dobrze się wchłania i maskuje drobne niedoskonałości, ujednolicając kolor skóry naszej twarzy. Przy mojej mieszanej cerze właściwości matujące było widać jedynie na policzkach. Idealny będzie dla osób z suchą cerą, choć ja jestem z niego zadowolona. Zamiast robić pełen makijaż rano mogłam nałożyć krem i już twarz wyglądała znacznie lepiej. Krem w swoim składzie zawiera alkohol, ale nie jest on wyczuwalny podczas stosowania. Tak jak wszystkie kosmetyki Cosnature, nawilżający krem nie zawiera syntetycznych substancji zapachowych, barwników i konserwantów. Jest hypoalergiczny i przebadany dermatologicznie.


Zaprzyjaźniłam się z kosmetykami Cosnature, które na stałe zagoszczą w mojej kosmetyczce. 
Mogłam je przetestować dzięki Bio Beauty, którzy są w Polsce przedstawicielami marki Cosnature oraz Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody - bardzo dziękuję.
Kosmetyki dostępne są w drogerii Hebe, drogeriach Eko, Aptece DOZ i Aptece Cefarm.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BATHBEE - PIĘKNO WPROST Z NATURY

Witajcie kochani!

Od dłuższego czasu testuję na własnej skórze w pełni naturalne kosmetyki na bazie miodu, polskiej marki BATHBEE.
To wyjątkowa linia kosmetyków, nie zawierająca wody. W swoim składzie posiada wyłącznie naturalne składniki, z czego połowa to pyszny i złocisty miodek. Produkty przeznaczone są do pielęgnacji skóry i włosów. Jak na razie marka oferuje trzy produkty - miodową maskę, peeling kawowy oraz peeling ryżowy.
Jako ambasadorka marki, otrzymałam paczkę z dwoma produktami do przetestowania.


Miodowa maska- jej celem jest nawilżenie i odżywienie

  -  nawilża skórę i likwiduje zmarszczki   -  działa przeciwstarzeniowo a antyoksydanty zawarte w składnikach chronią skórę przed tym                 procesem   -  odżywia skórę dostarczając jej witamin, które wnikają w głąb skóry powodując zwiększenie jej           elastyczności

W skład maski wchodzi miód, wyciąg z krokosza barwierskiego, rokitnik syberyjski, olejek lawendowy, wosk pszczeli i olejki eteryczne. Ponadto maska bogat…

ULUBIEŃCY OD MIYO

Cześć!

Na początku lutego testowałam sobie kosmetyki marki Miyo. Poznałam je dzięki uczestniczeniu w klubie Face&Look. Wśród kilku produktów jakie dostałam, znalazłam dwa, które bardzo przypadły mi do gustu.
A oto oni, moi ulubieńcy- paletka cieni i sypki puder.


Paletka FIVE POINTS  w odcieniu No 09 Hot Brown Cold Heart


Fajna, mała, zgrabna paletka łącząca w sobie pięć pasujących do siebie kolorów. Mamy tutaj połączenie satynowych i matowych cieni.  Kremowa konsystencja sprawia, że ładnie się nakładają na powieki. Nie rolują się i bardzo długo utrzymują w nienagannym stanie, dzięki bardzo dobrej pigmentacji. Można nimi zrobić dzienny, delikatny jak również mocniejszy, wieczorowy makijaż. Swatche, które zrobiłam są nałożone bez żadnej bazy, która dodatkowo podbija kolor cieni.  Bardzo mi odpowiada cała paletka, kolory, konsystencja. Fajnie się z nią pracuje. Jest idealna by zabrać ją ze sobą w podróż. Już się rozglądam za kolejną, w innych odcieniach, bo jest warta zakupu.
Transpar…

SUCHY OLEJEK OD NATURE QUEEN

Cześć!
Ostatnio coraz więcej w mojej pielęgnacji kosmetyków z naturalnym składem. No nie ma co ukrywać, są bardzo dobre i moja skóra je lubi.
Marka Nature Queen właśnie wypuściła swoje najnowsze dzieło jakim jest Glow Dry Oil - Suchy Olejek z drobinkami złota.


SKŁADNIKI/INCI:
Macadamia Temifolia Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Isohexadecane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Mica, Tacopheryl Acetate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Hydroxycitronelial, Alpha-iso-Methylionone, Hexyl, Cinnamal, Citronelloi, Caumarin
Suchy olejek do całorocznej pielęgnacji twarzy, ciała i włosów zawiera olej makadamia i ekstrakt z rumianku. Nabłyszczające złote drobinki pochodzenia naturalnego pięknie rozświetlają skórę i włosy. Olejek odżywia, wygładza, chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi i nadmierną utratą wody. Przed użyciem należy potrząsnąć butelką i niewielką ilość rozprowadzić na skórze, bądź włosach. Producen…