Przejdź do głównej zawartości

BIOTEQ - SERUM DO UST REGENERUJĄCO- ODŻYWCZE

Witajcie!

Uff, wakacje wakacjami, ale upały są nie do zniesienia. Przynajmniej dla mnie. A jak to jest z Wami? Lubicie taką tropikalną pogodę?
Dziś chciałam Wam opowiedzieć trochę o genialnym produkcie, jaki odkryłam dzięki firmie Bioteq.
Mianowicie jest to serum do ust. W ofercie znajduje się trzy rodzaje serum do ust : regenerująco-odżywcze, kojąco-łagodzące oraz na spierzchnięte i suche usta. Ja miałam możliwość wypróbować serum regenerująco - odżywcze. Uwielbiam wszelkie pomadki ochronne do ust, mam ich bardzo dużo. Ale to malutkie, okrąglutkie serum skradło moje serce.



Regenerująco- odżywcze serum do ust o skoncentrowanej formule zawiera olej arganowy, wosk pszczeli i bioaktywny kompleks Vitaskin, dzięki czemu efektywnie regeneruje, wygładza i nawilża delikatną skórę ust. Preparat zawiera składniki z certyfikatem ECOCERT. Tutaj możecie sobie luknąć i być może skusicie się na jego zakup. Nie zmuszam, ale zachęcam.


Po dłuższym stosowaniu wiem, że to serum zostanie na długo w mojej kosmetyczce. Głównie za super nawilżające działanie i słodki smak. Następnie za to, że pokrywa usta cieniutką warstwą i bardzo długo utrzymuje się na nich. Idealne serum na każdą pogodę. Usta po nałożeniu serum są gładkie, miękkie i fajnie nawilżone. Nie lepią się. Po prostu genialne małe cudo w uroczym opakowaniu. Szczerze polecam wszystkim tym, którzy chcą zadbać o swoje usta. #Bioteq

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy