Przejdź do głównej zawartości

KOMPLEKSOWY RYTUAŁ NAWADNIANIA Z NEUTROGENA HYDRO BOOST

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków firmy Neutrogena z linii Hydro Boost.
Posiadam mieszana cerę, która jest bardzo wymagająca. A już znalezienie odpowiedniego kremu nawilżającego, który mnie nie zapcha i nie spowoduje ogromnego świecenia się mojej twarzy graniczy z cudem. Ale dzięki kosmetykom Hydro Boost znalazłam swój idealny krem do cery mieszanej.

Cała linia to kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy podzielone zostały na cztery etapy:
1. Oczyszczanie - nawadniający żel do mycia twarzy, nawadniające mleczko do twarzy, wygładzający peeling do twarzy.
2. Nawadnianie - nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej, nawadniający żel-krem do cery suchej, żel-krem pod oczy przeciw oznakom zmęczenia.
3. Regeneracja - nawadniający krem-maska na noc.
4. Ochrona - nawadniający krem do twarzy SPF 25.

Linia do ciała oraz dłoni zawiera:
- ekspresowy spray do ciała
- żelowy balsam do ciała
- żelowy krem do rąk
- aksamitny mus do ciała



Ja mogłam wypróbować na własnej skórze dwa kosmetyki:
NEUTROGENA HYDRO BOOST WATER GEL nawadniajacy żel do cery normalnej i mieszanej oraz NEUTROGENA HYDRO BOOST - żelowy balsam do ciała.


Wszystkie opakowania są utrzymane w niebiesko-białej kolorystyce, co bardzo wyróżnia je na sklepowych półkach. Balsam znajduje się w butelce z pompką, co bardzo ułatwia aplikację. Natomiast żel tak jak zwykły krem zapakowany został do niebieskiego słoiczka z białą zakrętką.


Żelowy balsam do ciała ma przyjemny, świeży zapach, lekką konsystencję. Bardzo szybko się wchłania i nawilża skórę na długo. Balsam zawiera kwas hialuronowy, wyjątkowy składnik nawilżający, który ma zdolność zatrzymywania wody w ilości tysiąckrotnie przewyższającej jego wagę. Idealny produkt na wakacje, ugasi pragnienie naszej skóry i zapewni jej zdrowy wygląd.


Nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej to zdecydowanie mój ulubiony produkt do twarzy. Ma super lekką, żelową i beztłuszczową konsystencję. Delikatny, świeży zapach. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość by nałożyć go na twarz i dekolt. NIE zapycha i nie zatyka porów, skóra może swobodnie oddychać. Moja skóra jest długotrwale nawilżona. Nie zauważyłam nadmiernego wydzielania sebum, taj jak przy innych kremach. Wręcz przeciwnie, skóra jest ukojona, wygląda zdrowo. Jest aksamitna w dotyku. Żel jest po prostu genialny. To mój hit.
Dzięki byciu ambasadorką w kampanii Neutrogena na Streetcom mogłam poznać te wspaniałe kosmetyki i odkryć perełkę do mojej mieszanej cery.
Ciekawa jestem czy widzieliście już w drogeriach całą linie Hydro Boost, a może już wypróbowaliście jakiś produkt? Dajcie znać :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy