Przejdź do głównej zawartości

BATHBEE - PIĘKNO WPROST Z NATURY

Witajcie kochani!

Od dłuższego czasu testuję na własnej skórze w pełni naturalne kosmetyki na bazie miodu, polskiej marki BATHBEE.
To wyjątkowa linia kosmetyków, nie zawierająca wody. W swoim składzie posiada wyłącznie naturalne składniki, z czego połowa to pyszny i złocisty miodek. Produkty przeznaczone są do pielęgnacji skóry i włosów. Jak na razie marka oferuje trzy produkty - miodową maskę, peeling kawowy oraz peeling ryżowy.
Jako ambasadorka marki, otrzymałam paczkę z dwoma produktami do przetestowania.


Miodowa maska - jej celem jest nawilżenie i odżywienie
    
  -  nawilża skórę i likwiduje zmarszczki
  -  działa przeciwstarzeniowo a antyoksydanty zawarte w składnikach chronią skórę przed tym                 procesem
  -  odżywia skórę dostarczając jej witamin, które wnikają w głąb skóry powodując zwiększenie jej           elastyczności


W skład maski wchodzi miód, wyciąg z krokosza barwierskiego, rokitnik syberyjski, olejek lawendowy, wosk pszczeli i olejki eteryczne. Ponadto maska bogata jest w cukry, kwasy omega 3-6-9, karotenoidy, sole mineralne oraz witaminy A, B, C, D, E, K , P, minerały - potas, magnez, cynk.



To płynne złoto znajduje się w czarnej tubie z miękkiego plastiku. Jako, że to w 100% naturalny produkt to maska może zacząć się krystalizować, co nie zmienia jej sposobu działania. Powstałe kryształki będą takim delikatnym peelingiem dla naszej skóry. Jednak wystarczy trochę pougniatać opakowanie by nadać produktowi odpowiednia konsystencję.
Maski głównie używałam na skórze, chociaż można jej używać do włosów. Bardzo jestem zadowolona z działania tej maski. Skóra była po niej widocznie nawilżona, odżywiona, przyjemna w dotyku. Cytrusowa kompozycja zapachowa w połączeniu ze słodkim miodem bardzo przypadła mi do gustu. Aż chciało by się ją zjeść. A jest słodka, bo próbowałam. W końcu to całkowicie naturalny produkt.

Peeling kawowy - ma zadanie ochronne.

odżywia skórę dostarczając jej witamin, które wnikają w głąb skóry powodując zwiększenie jej          elastyczności
wosk zawarty w kosmetykach przywraca skórze warstwę ochronną zmytą podczas zabiegów              pielęgnacyjnych



Skład peelingu to kawa, miód, wosk pszczeli, olej rzepakowy, olej krokoszowy oraz kompozycja olejków eterycznych. Produkt bogaty w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A, B, C, D, E, K, P, sole mineralne, oraz minerały - potas, magnez, cynk oraz kofeinę.


Aromat kawy w połączeniu ze słodyczą miodu i cytrusową nutą już działa na zmysły, a co dopiero sam peeling. No powiem, że jestem pod wrażeniem jego działania. Pozostawia gładką, skutecznie, ale delikatnie oczyszczoną skórę. Można go stosować na twarzy, dzięki czemu pomoże zwalczyć cienie pod oczami. Peeling kawowy pozostawia po sobie delikatny film na skórze, dzięki czemu jest ona dłużej nawilżona, zregenerowana, odżywiona i chroniona przed działaniem czynników zewnętrznych. Moja skóra bardzo polubiła się z tym peelingiem.

Produkty BathBee bardzo mnie zaskoczyły swoim świetnym działaniem. Nie sądziłam, że tak dobrze będą współgrać z moja skórą miodowe kosmetyki. To produkty dla każdego, kto potrzebuje odżywienia, nawilżenia i regeneracji swojej skóry. A zapachy to świetna aromaterapia.

W kolejnym poście opowiem Wam o trzecim produkcie, jakim jest peeling ryżowy. Powiedzcie czy słyszeliście o takich produktach? A może ktoś już je stosuje, dajcie znać.
A zainteresowanych odsyłam na stronę producenta, po więcej informacji.

https://bathbee.pl

Zapraszam chętnych do dołączenia do programu ambasadorskiego BathBee

https://partnerzy-bathbee.pl/ambasador/brzoskwinkap
#bathbee#miodowekosmetyki#naturalnekosmetyki#ambasadorbathbee#bathbeecosmetics#naturalcosmetics

Komentarze

  1. Nie znam tej marki, ale kosmetyki na bazie miodu brzmią zachęcająco. Będę musiała sama je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam się już z tą marką. Powiem że kosmetyki na bazie miodu pozytywnie mnie zaskoczyły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, nie myślałam, że aż tak je polubię.

      Usuń
  3. Miód w kosmetykach jest zawsze mile widziany w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkości nigdy dość, tym bardziej takich co nie mają kalorii. 😃

      Usuń
  4. Być może będzie kolejny nabór. 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki miodowe bardzo lubię za działanie i za zapach. Z tych przedstawionych tutaj mega ciekawi mnie maska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest rewelacyjna, skóra odwdzięczy Ci się za nią.

      Usuń
  6. Powiem tak miałam okazję poznać te kosmetyki i je pokochałam są świetne i warte każdej ceny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy