Przejdź do głównej zawartości

MARCOWY I LOVE BOX

Witajcie moi drodzy.

Dawno nic dłuższego nie pisałam, z braku czasu na cokolwiek oczywiście. Było troszkę ciepełka, słoneczko, już było czuć wiosnę. A tu taka niespodzianka pogodowa, zimno, deszcz, czasem śnieg. Ale dziś nie o pogodzie, chociaż mam nadzieję na jej szybką poprawę.
Chciałam pokazać Wam co znalazłam w pudełku I Love Box z marcowej edycji. Dotarła do mnie wersja standard w cenie 69,99 zł, z darmową przesyłką z zawartością przekraczającą kwotę 190 zł. Nieźle, prawda.


Oto produkty, które były w pudełku:


Maseczka Hot Eyes Steam - opakowanie zawierające 5 sztuk. Dostępność w drogerii Vica. Słyszałam jedynie o tych relaksujących maseczkach, a teraz będę mogła je wypróbować.
Cena regularna 29,99 zł.



Body Boom Peeling kawowy 30 g - różne opcje zapachowe, ja otrzymałam wersje kokosową. Dostępność w sklepie https://www.bodyboom.pl/ oraz dobrych drogeriach internetowych.
Jeszcze nie próbowałam nigdy tego peelingu, ale wiele o nim czytałam i słyszałam.
Cena regularna 12,99 zł.



Balmi - różne rodzaje, ja trafiłam na wersję poziomkową. Mam już wersję malinową, o której pisałam TU. W sklepie  https://www.boutiquecosmetics.pl/ kupicie ten balsam do ust w super cenie. Ja lubię go za piękny wygląd i świetne działanie.
Cena regularna 27 zł.


SwissPure Alpine Herb 150 ml - pianka oczyszczająca do twarzy na bazie  ekstraktów roślinnych. Bardzo ciekawy produkt. Konsystencją przypomina bardziej puszysty krem. Możecie kupić ją w sklepie https://skingarden.pl/.
Cena regularna 39,99 zł.



Make Up Factory Duo Contouring Powder nr 07 - paletka do konturowania twarzy w pudrze. Ja posiadam kolor Light Coffee. Idealnie trafiony kolor, jak i nazwa, bo uwielbiam kawę. Konsystencja produktu jest aksamitna i kremowa. Ten jasny puder zawiera błyszczące drobinki, a ciemny to bronzer. W opakowaniu jest również lustereczko. Idealna wielkość by zabrać ją w podróż. Tą paletkę znajdziecie w niemieckim Douglas.
Cena regularna 112 zł.

Ja jestem bardzo zadowolona z zawartości. Jak dłużej poużywam te wszystkie produkty, to pojawią się osobne wpisy.
Mogę się już pochwalić, że skusiłam się ponownie na zakup I Love Box, tym razem wybrałam edycję o nazwie Randka w ciemno :)- minimum 5 produktów o wartości nie mniejszej niż 140 zł. Wiem, że w środku będą fajne marki i ostatnie 5 pudełek można jeszcze dziś kupić. Macie czas do wieczora. Wrzucę grafikę z planowaną zawartością randki w ciemno.


Powiedzcie co sądzicie o marcowej edycji i co ewentualnie byście widziały w najnowszym pudełku. Ja już się nie mogę doczekać co znajdę w środku. Miłego dnia.

Komentarze

  1. Bardzo fajna i ciekawa zawartość boxa.. Wszystko mi tam odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość pudełka jest fantastyczna. Wiele nowych kosmetyków, których do tej pory nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość, zainteresowała mnie ta paletka do konturowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest godna polecenia, choć cena może odstraszać ;)

      Usuń
  4. Fajne są te pudełka. W wolnej chwili chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zawartość znam jedynie Balmi i uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pudełko i kosmetyki całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten box i muszę Ci się przyznać, że zawartość mi się bardzo podoba. Szczególnie paletka i pianką do mycia twarzy. To są moi faworyci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby fajny, ale nie lubię boxów 😺

    OdpowiedzUsuń
  9. A powiedz mi proszę więcej na temat tych plastrów, nie znam kompletnie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka maska na oczy, podobna do tych do spania. Rozgrzewająco-relaksująca dla zmęczonych i opuchniętych oczu.

      Usuń
  10. Urocze ;) ! Może któryś z tych kosmetyków- przetestuję.

    Dzięki za post! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię piankę Swiss Pure , widzę że masz inną wersję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MIODOWY PEELING RYŻOWY - BATHBEE

Witam wszystkich. W poprzednim wpisie pokazałam Wam bardzo fajne naturalne kosmetyki polskiej marki BathBee . Dziś pora na ostatni z nich, co nie znaczy, że gorszy. Dla przypomnienia marka BathBee produkuje swoje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów na bazie naturalnych składników, z czego połowa stanowi miód pszczeli. To produkty dla wszystkich, bez względu na wiek. Miodowy naturalny peeling - ryż - oczyszczenie -  złuszcza naskórek - peeling  działa bakteriobójczo usuwa nadmiaru sebum Zawiera ryż, miód, pszczeli wosk, olejek pomarańczowy i olejek cytrynowy. Tak jak poprzednie produkty bogaty jest w antyoksydanty likwidujące wolne rodniki, kwasy omega 3-6-9, witaminy A,B,C,D,E,K,P, sole mineralne oraz minerały - potas, magnez, cynk. Peeling swoim wyglądem przypomina miodową maskę. W środku znajdziemy małe kawałeczki rozkruszonego ryżu. Pachnie słodko z orzeźwiającą nutą cytrusową. Rewelacyjnie oczyszcza i wygładza skórę. Pozostawia na niej ochronny film, po

Blisko natury z COSNATURE.

Witam moi drodzy. Dziś chciałam Wam polecić bardzo dobrej jakości niemieckie kosmetyki naturalne Cosnature. Wśród produktów znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Do moich pierwszych testów wybrałam na początek NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ, oraz NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM. NATURALNY NAWILŻAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z DZIKĄ RÓŻĄ Szampon przeznaczony jest do delikatnego mycia włosów suchych i zniszczonych. Łagodnie myje i oczyszcza włosy i skórę głowy. Ma przezroczystą konsystencję, jednak bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i słodko owocami dzikiej róży. Włosy po umyciu są nawilżone i miękkie, łatwo się rozczesują. Szampon nie zawiera parabenów, glikolu, silikonu i innych sztucznych składników. Jest hypoalergiczny. Świetnie sprawdzi się do częstego stosowania. NATURALNY NAWILŻAJĄCY LEKKO KOLORYZUJĄCY KREM Z NAGIETKIEM  Nawilżający krem do twarzy poprawiający koloryt skóry. Zawie

AMBASADORKA STREETCOM - VICHY MINERAL 89

Na dobry początek tygodnia przyszłam się pochwalić moją paczką ambasadorki od Streetcom .  Choć nie ukrywam, że bardzo liczyłam na kampanię Semilac, gdzie była kolorówka do testowania. Ale nie będę narzekać, gdyż do testów otrzymałam produkt marki Vichy. W paczce ambasadorki znalazł się booster nawilżająco- wzmacniający VICHY MINERAL 89 oraz 16 ulotek z próbkami produktu. VICHY MINERAL 89 NAWILŻENIE  -  SPRĘŻYSTOŚĆ  -  WZMOCNIENIE W skład tego boostera wchodzi tylko 11 składników, między innymi składniki aktywne: - woda termalna z Vichy bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry, wzmacnia, regeneruje i przywraca prawidłowe pH skóry - kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry  Do wszystkich rodzajów skóry, jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Hipoalergiczny. Muszę przyznać, że szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko. Pojemność to 30 ml. Wy